Loading...

Vrácení zboží a reklamace

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

ZENTO
Frogman s.r.o. 24076B
tř. 3. května 910
763 02  Zlín

Mobil: +420 318 318 562  (po-pá 9:00-17:00)
E-mail: zakaznik@zento.cz (odpovíme nejpozději do 24 pracovních hodin)

---------------------------------------------

Vrácení zboží a reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu ZDE

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:

  1. Kontaktujte nás e-mailem na zakaznik@zento.cz o vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy. Pokud je důvodem vrácení zboží funkční chyba nebo poškození výrobku, uveďte to prosím do daného e-mailu.
  2. V e-mailu prosím uveďte číslo vaší objednávky – ideálně citujte jeden z předchozích zaslaných e-mailů o přijetí nebo odeslání objednávky a číslo účtu pro vrácení platby.
  3. Po přijetí e-mailu vaši žádost zpracujeme a zašleme vám potvrzení o jeho přijetí na e-mail společně s adresou pro doručení. Žádost bude vyřízena v pracovních dnech do 24 hodin od jejího přijetí.
  4. Potvrzení zaslané e-mailem vytiskněte a vložte do zásilky před jejím odesláním. Zboží prosím vhodně zabalte, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození.

Adresa pro doručení vráceného zboží:

ZENTO
Frogman s.r.o. 24076B
tř. 3. května 910
763 02  Zlín

Zásilku můžete zaslat libovolným dopravcům. Pro co nejrychlejší průběh doporučujeme zásilku poslat prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (služba „Mezi námi“) nebo prostřednictvím Pošty.

Po doručení zásilky na náš sklad zboží zkontrolujeme a vystavíme dobropis, který následně přeplatíme ve prospěch vašeho účtu. Do 14 dnů.

REKLAMACE, VÝMĚNA ZBOŽÍ

Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:

Kontaktujte nás e-mailem na zakaznik@zento.cz o vašem záměru uplatnit reklamaci.

V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:

  • číslo objednávky
  • název reklamovaného výrobku
  • chybu – chybu specifikujte co nejpřesněji, díky konkrétní specifikaci jsme schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
  • ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží/zásilky

Po přijetí e-mailu vaši reklamaci zpracujeme a zašleme vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup pro její nejrychlejší vyřízení. Přestože jsme si vědomi, že vyřízení reklamace může trvat až 30 dní, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase.

V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte prosím do zásilky potvrzení o přijetí reklamace nebo dopis s číslem objednávky – urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám, prosím, reklamované zboží nezasílejte zpět.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží:

ZENTO
Frogman s.r.o. 24076B
tř. 3. května 910
763 02  Zlín

PROVOZOVATEL
(ADRESA NESLOUŽÍ PRO VRÁCENÍ)

ZELdelivery s.r.o., Zento.cz
Kosmonautů 3 0 1 7,
Mělník 2 7 6 0 1
Česká Republika

IČO: 04852079